Merhaba, bugün A1 ehliyete yazılacaktım gittim konuştum fiyatta anlaştık, sonradan eve geldim ailemle görüştüm.
Zaten ailem motor almamı istemiyor, sonunda kabullendiler fakat hala tedirginler, düzgün öğreten bir kursa yazılmamı istiyorlar. (bende istiyorum, boşa para gitmesini istemem.)
Bugün anlaştığım sürücü kursunu aradı işte vs. aradığımızda sürmeyi bilmiyorsa kayıt yapmıyoruz dedi, dedim neye göre kime göre?
İşte dedi dengede durmayı biliyor musun falan dedi, dedim öyle ahım şahım sürdüğüm yok toplasan sürdüğüm 10 parmağı geçmez, teoride biliyorum ama pratik yapmam lazım dedim.
Olay kısaca böyle gelişti, yani anladığım kadarıyla motosiklet üzerine fazla durmayan bir kurs sanırım?
Bursa'da bunu ehlince yapan önerebileceğiniz bir kurs var mı?
Direk bilenleri sınava sokup geçiriyorlar, yani adet yerini bulsun hesabı sanırım.

Sizce olayın aslı nedir astarı nedir, veya bu işin içinde olan varsa açıklama yapabilir mi?