Arkadaşlar selam 2nci el imac almayı düşünüyorum. Sizce 2nci el iMac 2012 27 mi yoksa iMac 2015 21.5 mu
Özellikler şöyle:
2012 Late 27 inch olan
2.9 ghz intel core i5
Ram 16 1600 mhz ddr3
Ekran kartı: nvidia geforce gtx 660m 512 mb
240 ssd
Kozmetik olarak 2 tane çizik var arkada
2015 Late 21.5
2.8 ghz dört çekirdekli i5
8 gb ram 1867 mhz ddr3
Ekran kartı
Kozmetik olarak hiç bir sorun yo
kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum aralarında 2015 750 tl daha uygun ama klavye mouse dahil değil 2012 de klavye mouse dahil.
Aldığımda donanım yükseltmeside yapabilirim sorun yok ram cpu ssd vs bunlarıda göz önünde bulundurun
Sizcce hangi cihazı almam avantajlı olur kararsız kaldım.
(Güncelleme): 2015 cihaz yükseltilemiyor sadece ssd yükseltiliyor