Mantıklı düşünüldüğü zaman zaten her şey netleşiyor. Öyle bir şey olsa kredi çekin %2 faizle yatırın %9 faize para basmış olun. Bizim sorunumuz olaylara hep tek taraflı bakmamız. Babalarının hayrına faiz veremezler. Sizden alıp başkasına veriyor. Biraz da kâr yapsın bence. Bu tür şeylere düşenler ya düşünmeyen ya da okumayan insanlardır. Kredi başvurusu yapılırken bile çekilen para, aylık ödenecek taksit ve toplam ödenecek para yazıyor. Buna rağmen hala buna oyun diyebiliyorsanız diyecek bir şey de yok bu durum hakkında.