OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir sürüm yok, birşekilde oynanmış w-arez sürümdür elinizdeki.
akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle, katılıyorum
nasıl yani? "CC" sürümü yok mu?