Arkadaşlar ben yıllardır crack yapmadan veya ücret ödemeden "Photoshop cc" programını kullanıyorum. Öğrendiğim kadarıyla 7 günlük deneme sürümünden sonra ücretliymiş. Bana bu ps kurulumunu verdiklerinden beri deneme süresi de olmadı ücret de istenmedi. Aranızdan 1 kişiye bunu ücretsiz vermek istiyorum.

Sebebi: Gerçekten ücretsiz full versiyonu olup olmadığını test etmek amaçlı. Bunu sonradan çıkar uğruna kullanacak kişiler yazmasın lütfen.

Dosyayı upload ettim ve linkini vericem, umarım gerçekten full versiyonlu ve ücretsizdir.