Merhaba Arkadaşlar bende bir soru sormak istiyorum,
Diyelim Payooner kart aldım ve anladığım kadarıyla aylık para çekme limiti var.
Peki bu kart ile mağazalarda pos cihazı ile alışveriş yaptığımda limit oluyor mu ?
Ek olarak pos cihazı ile alışveriş yaptığımda yine komisyon oluyor mu ?