Saçma bir şey.
Ben admob reklam veriyorum ads ile kısıtlama geldi çok saçma.
Birçok sektörde bu durum var evet, ancak bazılarında bu bir sorun teşkil etmiyor. Sanırım başka etkenlerde var.
Azaldı diyelim. Ayrıca kısıtla yiyen hesap 3-5 ay düzelmeyince banlanıyor gibi geldi.
Bende öyle düşünüyorum 2-3 ay içinde kısıtlaması düzelmeyen bazı hesapların banlandığını gördüm. Ancak kısıtlama yiyip düzelen hesapta gördüm.
Sanırım Google artık ban yerine uyarı anlamında kısıtlama cezası uyguluyor gibi.
Eskiden ani trafik yükselişleri, kopya içerik, yanıltıcı içerikler bile ban sebebiyken şimdi bu tür durumlar için 2-3 aylık kısıtlama cezaları uyguluyorlar. Benim gözlemleri bu yönde sizlerde'de böylemi durumlar ?