Merhaba R10 Ailesi,
Özellikle son 1 senedir bir çok arkadaşın hesabına kısıtlama geldiğini görüyoruz. Eskiden en ufak bir sorun yüzünden adsense hesabı banlanıyordun sanırım artık bu sistem azaldı.
Şimdi onun yerine en ufak şeyde kısıtlama geliyor ve kısıtlamalar oldukça uzun sürüyor.
Sizce artık çok ciddi politika ihlali yapmadığımız sürece adsense ban olayı kalktı mı ?
Sizlerin düşüncesi nedir ?
İyi forumlar