Merhabalar,
Localde sorunsuz bir şekilde kurulum sağlayabildiğim kurulum dosyalarını FTP ile siteme attığımda kurulum ya 500 error veriyor ya da kurulum yerine upgrade menüsüne giriyor otomatik olarak, bu kısımda da milyon tane hata ile karşılaşıyorum.
Bu durum neden kaynaklıdır, nasıl çözümleyebilirim?