isober adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu firmayla hala çalışıyormusunuz. Sizin refinizle üye olucam fiyatlar makul seviyede. ayrıca destekleride iyi demişsiniz.
3 yıldır çalışıyorum hiç sorun yaşamadım öneririm kesinlikle işini iyi yapan bir firmadır