Merhabalar bende Tasarımlarımı Tablo halinde satmayı düşünüyorum lakin etsyde satıcı hesabı açma zahmetlimidir hiç bilmiyorum bu sistemi tam çözdükten sonra bende etsyi kullanmayı düşünüyorum.