GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diskiniz dolmuş.
Kontrol paneli olarak whm kullanıyorum. Ama giriş yapamıyorum. Nasıl boşaltabiliriz hocam. Bu konuda yeniyim biraz.