d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadas r10'u imleme sitesi gibi kullaniyor.
Alakası yok? 1 Senedir aynı zamanda iş de alıyorum buradan? Lütfen fikrinizi kendinize saklayın.
Herhangi imleme olarak kullanmak amacım yok.
Ticaretlerime bakın önce.