2014-2013 yıllarından beridir bende müşterisiyim hocam. Hesabımda her zaman nakit tutuyorum. Ayrıca faturalarımı ve tüm işlemlerimi bu bankadan yapıyorum.
Kredi kartı istedim, reddedildim. Aynı gün Akbanktan istediğim kart direk 8.500 TL olarak onaylandı ve gönderildi. Hatta üstüne Vadesiz hesabıma 1.850 TL de artı para limiti verdiler.
Gerçekten bunların sistemini anlamak mümkün değil.
Eski müşterilerine önem vermiyorlar nasıl olsa bizimle çalışıyor yıllardır diye. Yeni müşterileri kazanmaya çalışıyorlar bence