hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnstagram ve kendi sitemden satıyorum.aynen paket dışına koyuyorum. A4 de çıkarıyorum suanlik a5 uyumlu bir yazıcı lazım. Tek tek bu portaldan imza vs ugrastirmasi yorucu biraz.


Müşteriler tc vermiyor bende bu zamana kadar yuzlerce alışveriş yaptım bende vermesim nerdeyse hiç. Hepsiburada gg n11 trendyol onlarda istemiyor tc bizde istemesek sorun olacağınını zannetmiyorum
Yok sorun olmaz. N11 üzerinden alışveriş yapıoyorsanız kesilen faturalara bakın birçoğu 11111 olarak kesiyor.