hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım boş vaktiniz varsa benimde sorum var bende matbu fatura kesiyordum önceden fakat artık uğraşmak istemedigim icin ve pahalı geldiği için e arşiv faturaya geçtim. Ama ben e-ticaret yapıyorum. Ürünlerin bedelini 100-200₺ arasında. Muhasebecimin gösterdiği şekilde e-arşiv portaldan kesiyorum. Tc vermiyor zaten müşteriler 11111111111 şeklinde giriyorum. Sonra o faturayı e imza yapıp onaylı halini yazıcıdan çıkartıp müşteriye ürünün içine koyup gönderiyorum. Yanlış bir yer var mı burada veya daha kolay yolu varsa paraşüt ve bilmiyorum bilgilendirebilirmisiniz rica etsem
Herhangi bir problem yok faturana müşterinin cep numarasını yazarsan aksilik durumunda muhasebecinin işini kolaylaştırırsın. Yinede tc girmek daha iyidir. Ben sitemden alışveriş yapacak herkese TCyi zorunlu kılıyorum fakat yanında (Fatura İçin) şeklinde bir not var. Böylelikle müşterilerin güvensizliği kırılıyor. Yine vermek istemeyen 123456789 gibi sallıyor zaten o durumda da numarayı faturaya yazdığım için muhasebecim gerçek tcsini sonradan öğreniyor. Bu anlattığım çok nadir oluyor.