7 farklı bankayla çalışıyorum, aralarında enpara da var. Enpara hesabıma, hesabı açtığım 6 yılda 1.5 milyon lira para girmiş çıkmış. İstediğim bankadan kredi alabiliyorum findeks puanım 1640. Dün enparadan 25 bin lira kredi çekmek istedim olumsuz cevap geldi

algoritmalarını anlayamadım.
Not* bugüne kadar enparadan 1 defa kredi çekmiştim onun da tüm taksitlerini gününde ödedim.
2014-2013 yıllarından beridir bende müşterisiyim hocam. Hesabımda her zaman nakit tutuyorum. Ayrıca faturalarımı ve tüm işlemlerimi bu bankadan yapıyorum.
Kredi kartı istedim, reddedildim. Aynı gün Akbanktan istediğim kart direk 8.500 TL olarak onaylandı ve gönderildi. Hatta üstüne Vadesiz hesabıma 1.850 TL de artı para limiti verdiler.
Gerçekten bunların sistemini anlamak mümkün değil.