Google multi hesapları kapatırız demez. Daha önce kapanmış hesabınız varsa mevcutları da yakalayıp kapatırız der. Yani sizin arkadaşın daha önce hesabı kullandığı pc den kapandı muhtemelen. O yüzden sizi aynı kişi sanıp kapatmıştır botlar. Google da birçok şeyi artık insanlar yapmıyor yapay zeka yapıyor. İtirazınızı google çalışanı okuyor sadece. Gerçek şu ki google'ın özen gösterdiği bir bölümden askı almışsınız. Yani şansınız %1 bile değil ne yazık ki.
Not: Google kullandığınız modemin MAC adresine kadar topluyor. Yani kendi güvenliği için yasadığı veri bile topluyor developerlardan ama itiraz edebilecek bir muhattap yok ne yazık ki.