Hocam daha önce çalışma yaptınız mı, çünkü mali müşavirim şahsın kendi tc nosunu girmeden kesceğimiz fatura geçersiz olur ibaresini kullandı, o yüzden eski usül elle kesmeye döndük biz
Evet tc kimlik numarası olmayan müşterilere bahsettiğim şekilde kesiyorum 6 aydır.
Açıklama :
https://www.parasut.com/blog/e-fatur...0-yanlis-bilgi
Resmi yazı:
https://www.logomuhasebe.com/nihai-t...zorunda-midir/