OAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha önce çalışma yaptınız mı, çünkü mali müşavirim şahsın kendi tc nosunu girmeden kesceğimiz fatura geçersiz olur ibaresini kullandı, o yüzden eski usül elle kesmeye döndük biz
Evet tc kimlik numarası olmayan müşterilere bahsettiğim şekilde kesiyorum 6 aydır.

Açıklama : https://www.parasut.com/blog/e-fatur...0-yanlis-bilgi

Resmi yazı: https://www.logomuhasebe.com/nihai-t...zorunda-midir/