Hocam daha önce çalışma yaptınız mı, çünkü mali müşavirim şahsın kendi tc nosunu girmeden kesceğimiz fatura geçersiz olur ibaresini kullandı, o yüzden eski usül elle kesmeye döndük biz
Anladığım kadarıyla siz zaten ELLE FATURA KESEN bir sistemdesiniz. e-Fatura kısmını sadece belli bir rakam üzerinden kullanıyorsunuz. Elle Fatura Kesiyorsanız zaten GİB sistemi,ndeki e-Fatura ile BİREYSEL Fatura Kesemezsiniz. Orası sadece Kurumsal Fatura ve 5.000 TL idi sanırım onun üstünde kalan Bireysel ve Kurumsal satışlar için.
Zaten normal e-Arşiv sisteminde TC olmasa bile fatura kesiliyor. 11111 e bile gerek olmadan.
Sadece bugün Trendyol üzerrinden 100 den fazla satışa fatura kestik. Hiçbirinde TC yok. Telefon yok, Mail ise Trendyol a ait mail.