Bende de oluyor hocam. Vicdan krizlerine giriyorum. En çok da pişmanlık hissediyorum. Geçmişimde yaptığım her şey için "acaba doğru mu yaptım", yanlış yaptığım her şey için "keşke yapmasaydım" düşüncelerini iliklerime kadar hissediyorum .
Hocam aslına bakarsanız geçmişte yapmadığım bir şey üzerine suçlandı ve asosyal olduğum için de bir şey deyip de pek karşı gelmedim.Şuan çok şükür durumum iyi ama yine de ara sıra gelip gitmeler oluyor.Cevabınız için teşekkür ederim bu arada