Bende de oluyor hocam. Vicdan krizlerine giriyorum. En çok da pişmanlık hissediyorum. Geçmişimde yaptığım her şey için "acaba doğru mu yaptım", yanlış yaptığım her şey için "keşke yapmasaydım" düşüncelerini iliklerime kadar hissediyorum . ​​​​​​