alperenavci19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışan cloaker mı arıyorsunuz yoksa cloaker scriptimi orayı tam anlayamadım

Çalışan Cloaker arıyorsanız pm atın yardımcı olalım.
KaanKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
_Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cloaker hizmetimiz aktif ve sorunsuz çalışmaktadır. Aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz.

https://www.r10.net/facebook/2474727...cok-kolay.html
Arayış devam ediyor. Üyelik paket vs istemiyorum direkt script arayüz yoksa dosya haline alacağım bir php de olur