Hocam bu tarz olaylar genelde imkanları iyi olan bir yerden daha kötü bir yere geçince olur. Sıkıntınız ekonomik olarak mı yoksa psikolojik olarak mı ? Mesela biz 3 kardeş + anne baba toplam 5 kişi 20 li yaşlara kadar 2+1 40 senelik sobalı + doğalgaz sobalı yalıtımsız duvarları dökülen dairede kaldık. Şimdi abim evlendi 3+1 ev aldık evde 4 kişiyiz ve yerleştik. İlk günden beri sanki ömrüm boyunca yeni aldığımız evde oturuyormuş gibi hissediyorum. Sanki o 20 sene hiç o kötü evde yaşamamış gibiyim. O kadar mutluyum ki kendime ait odam var ev ferah balkonu felan var. Şehir dışında okudum 3 sene öğrenci yurdunda kaldım yurtta duramıyordum gece sadece uyumaya felan geliyordum. Hiç benimseyememiştim geceleri uyuyamıyordum. Dediğiniz gibi gece geç yatıyor sabah yorgun uyanıyor bütün günüm hiç oluyordu. Sonra kafa dengi bir arkadaş bulup eve çıktım o iki sene bana cennet gibi geldi. Bence eski eviniz ulaşım + ferahlık + genişlik açısından daha iyiydi şu anki eviniz o kadar iyi olmadığı için yadırgıyorsunuz. Yaptığınız yatırımın pişmanlığı içinize kurt düşürmüş olabilir. Yanlış yaptığınızı düşünüyor olabilirsiniz.