Selamlar. Bunun bir takıntı olduğunu düşünüyorum. Evde sizi rahatsız eden bir şey yok aslında. Siz bir kere öyle düşünüp bunu takıntı haline getirmişsiniz. Takıntı haline getirdikçe de içinden çıkamayacak bir durum olabilmektedir. Size iki tavsiyem olacak. Birincisi aslında evden yana bir sıkıntı olmadığını ve sizin bunu bir takıntı haline getirdiğinizi kendinize sürekli hatırlatarak inandırmak. Bu sizin için biraz zor olabilir belki ama siz başarabilirsiniz, bana bu umudu verdiniz. İkinci önerime gelecek olursak; evde çok ufak çaplı, maddi olarak yormayacak, size güzel gözükecek değişiklikler yapın. En basitinden farklı bir renkli ampül kullanabilirsiniz bir odada. Ya da eve led ışıklar alıp kendi zevkinize göre mobilya atlarına ya da tv arkasına yapıştırabilirsiniz. Evde komşularo rahatsız etmeyecek ses seviyesinde şarkı, ilahi veya Kur'an-ı Kerim çalabilirsiniz. Namaz kılmıyorsanız ve müslümansanız namaza başlayabilirsiniz. Evse farklı farklı hobiler edinebilirsiniz. Sorun evde değil. Sizde de sorun yok. Sadece biraz takıntı haline getirmişsiniz ve bunun içinden çıkacağınıza inanıyorum. Sevgiler.