ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık sürekli bunu yapıyorum. Hatta ulaşım rahat olsun diye motor aldım farklı şeylerle uğraşayım diye.Eşimi haftada 2 3 gün annesine gönderiyorum ve orada kalıyoruz bahane ediyorum.Öyle iyi geliyor bana.
Mevlüt okutun içinde, dualandırın evi biraz maneviyat oluşsun; o zaman rahatlarsınız.

İnancınızı bilmiyorum tabi, saygısızlık ettiysem özür dilerim.