Boş kaldığınız vakitlerde ailenizle dışarı çıkın belki size iyi gelebilir.
Artık sürekli bunu yapıyorum. Hatta ulaşım rahat olsun diye motor aldım farklı şeylerle uğraşayım diye.Eşimi haftada 2 3 gün annesine gönderiyorum ve orada kalıyoruz bahane ediyorum.Öyle iyi geliyor bana.