Acaba eski komşular yeni komşular veya eski mühit yeni mühit adaptasyon sorunu mu var?
Farklı eve taşınmak gerçekten zor. Şu an ben yapamam mesela.
Çok takma kafana. Bir süre sonra alışırsın
Eski evimizde hiç komşu olayları yoktu. Bu evde var eşim gidiyor geliyor sık sık. Ama Bilmiyorum bunun olacağını düşünmüyorum.
Çok istiyorum takmamayı gerçekten. Yorumunuz için teşekkür ederim.