Bana 1,47 diyor. Hadi alalım diyoruz utanmadan bide olumsuz sonuçlandı diyor.
Yav ben mecburiyetten kredi çektim abi ama 1.82'den kitlediler bana. Burada 1.28'ler konuşuluyor. Neden böyle bir şey yaşadım ki ben? Finansbank yine. Ayrıca en fazla 2-3 kere kredi kartını geciktirmişimdir o da unuttuğum için 1-2 günlük bir şeydir yani. Hani onunla ilgili falan demişler sanırım ama bana direkt bu teklifle geldi banka ve çaresizce bir hata yaptım. Konuyu açan arkadaşa an itibariyle katılıyorum.