İlk malinin direkt olarak hesap içinden görebilmeyi isterdim. Çünkü bazı arkadaşlar ilk maili var diyerek bizleri uğraştırıyor, sonrasında aa bana da sahibi ilk mail diye bunu verdi diyeibliyor.