M_Can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
STOKLAR Tablosunda sto_kod kolonunda stok numaralarım barınıyor, oradan bölerek çoğaltıyoruz.
mysql ile neredeyse aynı, ben lenghleri len olarak değiştim, ama regex ve if'de ufak bir problem çıktı
Hımm. Ben sql aynıdır sandım direkt mysql üzerinden yazdım 😅, sql server if sorguları falan nasıl oluyor bir araştırayım eğer ona göre sql kodlarını yazabilirsem tekrar atarım buraya.