SQL server hiç kullanmadım ama mysql sorguları ile aynı sanırım, umarım aynıdır yoksa kodlar hiç çalışmaz. Siz bana tablo ve kolon ismini atabilirseniz düzenleyip tekrar kodu paylaşayım.
STOKLAR Tablosunda sto_kod kolonunda stok numaralarım barınıyor, oradan bölerek çoğaltıyoruz.
mysql ile neredeyse aynı, ben lenghleri len olarak değiştim, ama regex ve if'de ufak bir problem çıktı