yasinssmn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 5 kilo çok ama 2 kilo alabilirim.
SonUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar sipariş vermek istiyorum
Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo ücretleri ne kadar?
Üreticimizi desteklemek adına dahi sipariş verilir fakat taşıyan firmaya senden daha çok para kazandırmayalım
Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 kg sipariş ettim, gelince kutu açılımı yaparız
CaVeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 kilo sipariş vermek istiyorum
RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo dahil 10 kilo ücreti verir misiniz?
aliioztass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargo dahil foruma özel bir fiyat yapın bence hocam. hayırlı satışlar
yasina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo ücretiniz nedir? İstanbul için.
OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme bilgilerinizi yollar mısınız bir miktar alım yapalım yarın hocam.
arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem ayva hemde ayva fidanı aldım. Gönül rahatlığıyla çalışabilirsiniz. Herşey on numara.
ofergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo dahil 10 kg fiyatı alabilir miyim hocam
dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 kg alsak kargo be tutar. Yer İstanbul Ümraniye
KReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,
kargo dahil fiyat nedir.
beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5kg da bana hazırlar mısın hocam kargo anlaşman var ise seninki ile gönderebilirsin yok ise benim anlaşmalı kargom var ona göre farklı adres vereceğim ibanla birlikte bilgi atar mısın
BurakNecip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayvalar sulu mu ? Kargo ücreti 5 kg için ne kadar tutuyor ?
beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayvalar bugün geldi büyük bir pişmanlık içerisindeyim keşke 10 ya da 20 kilogram alsaymışım hiç bu kadar lezzetli bir ayva yememiştim. 5 kg ürün aldık kargo ambalajı gerçekten özenle hazırlanmış ürünler harika lezzet mükemmel en kısa sürede tekrar almak durumundayım zira bugün gelenlerin tamamı bitti =) emeğinize sağlık teşekkürler
Ayva zamanı geldi arkadaşlar ön sipariş topluyorum pazar günü toplamayı düşünüyoruz şimdiden afiyet olsun