Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten sektordeyseniz ve butceniz var ise kesinlikle ozelm cozumler ureten firmalar ile calisin. Paket yazilimlar yokus yukari araba ittirmek gibi geliyor bana. Yurtdisinda oto yedek parca satisi uzerine e-ticaret projesi var. Zaman kazanmak icin hazir yazilim kullanma onerilerine ragmen butun altypaiyi sifirdan kendim gelistiriyorum. Cunku isler buyudugunden neler olabilecegini ve cogu firmanin cuvallayacagini iyi biliyorum.
Sıfırdan yazılıma vaktimiz yok. Ekstradan yazdıracağımız sürekli sistemin başında olacak birisi de yok. Olası bi alt yapı sorunu ile karşılaşmak istemiyoruz. Bundan dolayı hazır sistem mantıklı geliyor.