Hocam vaad edilen özellikler biraz sıkıntılı geliyor gözüme. Birisinin bedava verdiğini birisi ücretli veriyor. Hepsi ile alakalı neredeyse bir ton şikayet var. Bazıları yazılımsal hata çok diyor ticimax tsoft ve ideasoftta. Müşteri kitlemiz büyük olduğu için net bir fikrimiz yok
Zaten sektordeyseniz ve butceniz var ise kesinlikle ozelm cozumler ureten firmalar ile calisin. Paket yazilimlar yokus yukari araba ittirmek gibi geliyor bana. Yurtdisinda oto yedek parca satisi uzerine e-ticaret projesi var. Zaman kazanmak icin hazir yazilim kullanma onerilerine ragmen butun altypaiyi sifirdan kendim gelistiriyorum. Cunku isler buyudugunden neler olabilecegini ve cogu firmanin cuvallayacagini iyi biliyorum.