Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar, iyi forumlar.
HTML olarak mail cevaplamak istiyorum. Kendi tasarladığım içeriği göndermek istiyorum ama gmail üzerinden biraz baktığımda HTML mail girme göremedim. Normalde oto yanıtlama ve benzer iletişim forumlarında sitemden otomatik olarak gönderiliyor. Ama ayrıca benim manüel göndermem gerektiğinde bir yol bulamadım.
Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.