İlk müşterilerindenim enpara'nın hocam, ve kredi notum çok iyi. Diğer bankalar bana 1.30 dan kredi verebiliyorken enpara neyin hesabını yapıyor.
İlk müşteri olmak değil amaç tüm bankalar aktif karlılık oranı vardır müşterinin bankaya ne kadar kazandırdı bunu sen göremezsin. Ben en parada kredi kartını 20k harcıyorum aylık. Ayrıca hesapta altın dolar vs varsa adam tabiki ver bu adama der. Sıralama öncelik farklıdır her zaman. Sen kartını 1k kullanmışsın örnek veriyorum digeri 5k harcıyor ve düzenli ödüyor sen olsan kime öncelik verirsin?