Tl de kalmayında gün gün eriyor paramız bazılarına göre uçuyoruz ayrı konu
Geç kaldım aslında hocam 5 tl iken keşkem full yatırım yapsaydım bayağı bi kar olurdu bu kadar değersizleşmezdi adamlar oturdukları yerden kara geçerken oturdugum yerden zarara geçtim