1 ayda geçse 1 sene de geçse, ihracat ithalatı geçmediği sürece döviz artacaktır. Ülkede üretim az olup dışa bağımlılık, hammadde gibi gereksinimleri yurtdışından aldığımız sürece dolar sürekli artışta olacaktır.