Hocam vergi verseniz daha iyi. İleride devlet size hayırdır para kazanılmış vergil verilmemiş diye gelmesinler aman dikkat edin. Arkadaşım şuan 47Bin TL Vergisini ödüyor
47.000 TL vergi ödeyecek kadar kazanç sağlasam zaten öderim. O günler neredeeee keşke...
Sizin hesabinıza girmediyse sorun olmaz pinli hesap daha değerli
İkisi de pinli hesap, sadece birisi ödeme almış diğeri almamış.
Ne kadar kazandı da o kdar ödüyor acaba yoksa ceza mı
Totalde %20'si vergiye gidiyor sanırım. Arkadaş baya iyi kazanmış