Yaklaşık 1-2 aydır kullandığım ve bu süre zarfında hiçbir sorun yaşamadığım tek hosting firması kendileridir. Destek sistemleri Odeaweb ile aynı hızda fakat bazen onları ilgilendirmeyen, onlardan bile almadığım ürün hakkında birkaç soru sorduğumda cenuta soruları yanıtlamıştı. Açıkcası ilk başta biraz tereddütte kalmıştım fakat kullandıkça bu ortadan kalktı. OdeaWeb de kullandım aslında onlar da iyi fakat Cenuta bana kendilerini daha premium ve güvenli hissettirdi. Bütçem kısıtlı olsa Odeawebi, bütçem biraz daha geniş ise kesinlikle Cenutayı seçerim.
Teşekkürler @Cenuta; çizginizi bozmamanız dileği ile