Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aramızda vietnama gitmiş olan bile yok mu ?
Kardeşim niye bu kadar şaşırıyorsun ki ? Dolar olmuş 8 lira, haritada bile zor buluruz Vietnamı 😀