serhataksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim okulda sayko biri Adını Kodladığım Kulübü koymuştu. Yaratıcı bir isim gelir hep bana
Bizde lisede code moon koycaktık ama törenlerde hızlı okunmaktan korktuk