selamlar,

valla ikiside güzel. ne için yapıyorsun nerelerde kullanırsın tamamen ihtiyacına yönelik olan hangisiyse bence alıp kullanabilirsin.

sadece dikkatini çekmek istediğim bir nokta var.

bir tanesi 2 bin tane satılmış, diğeri 10 bin tane.

commentlere bir göz atmanı öneririm. hangisi commentlerde hızlı cevap vermiş, çözüm üretmiş bence ondan al.

en azından support kısmını garantiye almış olursun.

tasarım konusunda da ben olsam;

eğer ihtiyacın olan admin çok ağır ve çok dallı budaklı olmayacaksa Adminto daha basit bir kullanım sunuyor gibi. büyük büyük butonlar filan.
ama yok dersin bir çok şey olacak içeride, yapı çok karmaşık olacak, o zaman diğerini kullanırdım.

çünkü basit yapıların içine çok fazla incik boncuk eklenince pek güzel durmuyor.
genede seçim senin.
kolay gelsin