Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tercihim faturaya ek almak olduğu için öyle yazdım. Kredi kartı kullanmıyorum
O zaman faturaya ek alma hocam, o modemlerden hayır gelmez.

9970V3 useri olarak söylüyorum.