8 vasat bir sistem, zaten tutulmadı 8.1 çıktı bir nebze iyiydi ama çok geçmeden 10 çıktı. Kısacası 10 her türlü en iyisi. Ben 4. nesil bilgisayarımda kullanıyorum öneririm.