merhaba arkadaslar iphone x 32 gb telefonum var birtane bunu yedeklemem lazım ve sıfırlayıp tekrar kurmam lazım fakat sorun ( Google Authorize) yedekleme alıp sonradan yedeklemeyi kurdugumda telefona tekrar sabit olarak eski ayarları kalıyormu yoksa gidiyormu suanda içerisinde 7 8 tane hesaba ait Authorize tanımlı sekilde