Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler

TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ele güne karşı yapayalnız böylede olmaz ki şak şak şak nasılda gittin insafsız böyle bırakılmaz ki şak şak şak.
Unuturum sanmıştım güzelim, gözüm yollarda kaldı şak şak şak

umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam,
Not:uzun yol hep hareketli gitmez, arada bir Neşet Ertaş türküsü dinleyin nasılsa NeşeDertAşk vardır içinde.. Yolunuz açık olsun🙋🏻*♂️
Teşekkürler