CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ozgurmadran,

Öncelikle geçmiş olsun. cPanel lisansınız normal bir lisans mıydı yoksa crack proxy lisans mıydı?

İyi çalışmalar.
Normal ücretli lisanstı. Hosting firmasından aylık abonelik şeklinde paketime ilave aldığım lisans.