bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kampanya varken hemen al hocam hergün fiyatlar yükseliyor.
öyle yapacağım, bu kullandığımıda aldığımda aynısı geldi başıma
adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015 8 bin nasıl verdin
7 bin piyasası temizliğine göre, müşterisini buldum verdim.
Cankarmil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-5 gün önce aldim çok memnunum.
Hayırlı olsun şimdiden.
2015 ile arasında çok uçurum var mı hocam (performans olarak boyut zaten 1 inç daha büyük)
analogfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olur inş hocam bende 13 inc olanı aldım yalnız. Apple'dan alırsanız biraz zaman alıyor gelmesi
13 yetmez bana hocam ya tecrübem var o konuda.
RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 13 inc aldım, nereden alıyorsunuz direk apple.com’dan mi?
Birde adobe programlarını nasıl hallediyorsunuz
adobe programlarında sorun yok 2018 cc kullanıyorum
TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet cihaz bu ama fiyat niye o kadar düşük ki.