Kampanya varken hemen al hocam hergün fiyatlar yükseliyor.
öyle yapacağım, bu kullandığımıda aldığımda aynısı geldi başıma
7 bin piyasası temizliğine göre, müşterisini buldum verdim.
4-5 gün önce aldim çok memnunum.
Hayırlı olsun şimdiden.
2015 ile arasında çok uçurum var mı hocam (performans olarak boyut zaten 1 inç daha büyük)
Hayırlı olur inş hocam bende 13 inc olanı aldım yalnız. Apple'dan alırsanız biraz zaman alıyor gelmesi
13 yetmez bana hocam ya tecrübem var o konuda.
Bende 13 inc aldım, nereden alıyorsunuz direk apple.comdan mi?
Birde adobe programlarını nasıl hallediyorsunuz
adobe programlarında sorun yok 2018 cc kullanıyorum
evet cihaz bu ama fiyat niye o kadar düşük ki.